ویژگی سایت موفق - طراحی سایت تاثیرگذار با 14 نکته کلیدی
نوشته شده توسط : علی پور

در یک‌سری دقیقه آینده شما در یک مسافرت طراحی وب سایت خواهید بود که مهم‌ترین طراحی سایت در مشهد و کلیدی‌ترین نکات پباده سازی و باصرفه‌سازی وب سایت در مسیر شما جای دارد. یک سایت غالب و با ترافیک بالا از یک پباده سازی و یا این که به عهد و پیمان دارای اسم و رسم از یک مهندسی توانمند استارت می‌گردد و با کارایی مداوم و پی‌گیرانه به شایسته ترین نتیجه ها می رسد.

شما بایستی ذهن و دیده و گوش و احساس یوزرها را به خیر و خوبی تغذیه فرمائید تا آن ها شما‌را بخوانند و در سود از شما خرید نمایند. همگی چیز به یک پباده سازی صحیح و اجرای ظریف بستگی دارااست. بیایید این 14 نکته حائض اهمیت و کلیدی در طراحی وب را مرور کنیم.
1. یک اپلیکیشن داشته باشید.

آغاز به پباده سازی سایت خویش نمایید. البته خیر. این تماما نادرست میباشد. پیش از هر چیز می بایست یک نرم‌افزار داشته باشید و اعتقاد کسب نمائید که کاربرانی در سطح دنیای وب به تارنما شما نیاز دارا هستند و شما می بایست برای آنان تارنما پباده سازی نمایید. می بایست اپلیکیشن‌ای برای کشف کردن و تاثیرگذاری روی این مخاطبین مقصود داشته باشید تا این مخاطبان یا این که مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل فرمایید.

چه صفحاتی برای این مخاطبان مایحتاج می باشند؟ چه محتوایی این یوزرها را ذیل تاثیر قرار می دهد؟ این یوزرها چه مشکلاتی دارا هستند و چه‌گونه بایستی ایرادات آن‌ها‌را حل نمائید؟ می بایست تک تک این سوال ها و اکثری پرسش دیگر را از خویش بپرسید و برای آنان پاسخی داشته باشید. چنین می توانید دیدی بدون نقص از وب سایت خویش و آنچه که بایستی پباده سازی نمائید پیدا فرمایید.
2. مفاد مازاد را به هیچوجه باطن تارنما قرار ندهید

بعضی المان‌ها سایت شما‌را بیشتراز پیش نامرتب می‌نمایند و به غیر از ساخت‌و‌ساز مزاحمت برای مخاطبان و بازدیدکنندگان، هیچ فایده دیگری ندارند. کارتون‌های غامض و محتوای بسیار زمانبر و عکس‌های بی‌ربط و یا این که با وسعت و کیفیت نامناسب به هیچ عنوان نباید در سایت شما حضور داشته باشند. چرا‌که یوزرها از اینگونه چیزهایی فراری‌اند.

شما 8 ثانیه وقت دارید تا محدوده اعتنا استفاده کننده را به گونه ای پوشش دهید و اولی تاثیر شما مهم ترین تاثیر شماست و صاف می بایست رمز اصل مقاله بروید و وقت استفاده کننده را تلف نکنید. بایستی اثرگذار و مختصر باشید تا حاذق چشم گردید. یک محتوای هدفمند یا این که حتی یک تصویر جالب و گیرا میتواند اولی دستگرمی شما برای مخاطبان باشد.

استعمال از اصطلاحات غیر قابل فهم و سردرگم‌کننده، عبارات دشوار و یا این که محتوای خیلی سطحی و یا این که خیلی عمیق به هیچ وجه ایده‌ی خیر و خوبی برای اوایل شغل نمیباشد. کاربر خویش را بشناسید و به لهجه خودشان با آنها کلام نمایید.
3. دکمه‌های کانال‌های اجتماعی و فالو را در درون وب سایت قرار دهید.

ساخت و ساز کردن محتوای خوب فارغ از ساخت‌و‌ساز دکمه‌های به اشتراک‌گذاری مطالب شغل تماما اشتباهی میباشد. درصورتی که تارنما شما این نقص را داراست یعنی شما خویش را از ترافیک متعددی که قرار میباشد از روش کانال‌های اجتماعی به تارنما شما وارد خواهد شد محروم کرده‌اید و به نوعی دست و پای بلاگ خویش را بسته اید.

عالی میباشد این دکمه‌های اشتراک‌گذاری را زیر پست‌ها و پس از مطالعه بی نقص پست قرار دهید تا مخاطبان فورا بعداز قرائت مقاله، در صورتیکه جذابیتی برای آنان داشته باشد فورا آن را با دوستان خویش در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در شرایطی‌که درپی ابزارهایی برای ساخت و ساز این دکمه‌ها می باشید SumoMe و Shareaholic‌ می توانند مورد‌های عالی و قدرتمندی برای این عمل باشند.
4. Calls-to-Action را پیاده سازی فرمایید.

در‌حالتی که یوزرها از وب سایت شما بازدید نمایند آیا میدانند بعداز جاری ساختن یک شغل، عمل بعدی‌شان چه چیزی است؟ قطعا در شرایطی که شما به آن ها جهت دیدنی‌توجهی ندهید به راحتی سایت شما‌را شکاف می‌نمایند و پشت سرشان را هم نگاه نمی کنند. دکمه‌های Call-to-Action اینگونه کاری جاری ساختن می دهند و به نوعی مسیر راه و روش یوزرها باطن تارنما می‌باشند.

از Call-to-Action برای رفتن بی واسطه به مغازه استعمال نکنید و کارایی نمائید آنان را به صفحاتی بکشانید که برای آنان جذابیت ویژه‌ای داراست تا آن ها را به گونه ای سرگرم فرمایید. در حیث داشته باشید که درصورتی که استفاده کننده را مشغول فرمائید و روی وی تاثیر بگذارید شل‌خیس میتوانید به وی کالا یا این که سرویس ها بفروشید.
5. از عکس‌های صحیح و متناسب به کار گیری نمائید.

خوشبختانه شما برای گزینش عکس تعیین‌های زیادی دارید که می توانید از فی مابین آنها مطلوب‌ترین عکس را گزینش نمائید. می بایست این عکس‌ها را صحیح، به اندازه‌، با وسعت و کیفیت مطلوب و به طور کامل کاربردی و پرمعنا و معنا در حیث بگیرید. در حیث داشته باشید که هر عکسی که در وب سایت قرار می‌دهید می بایست به یک خواسته و غرض خاص در حیث گرفته خواهد شد. در غیر این شکل به عبارتی عالی که به مکان عکس یک کاغذ سپید خالی قرار دهید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: